Hernádi Zsolt: Lesz olcsó benzin, úgy tizenöt év múlva
Akkor fog majd kevesebbe kerülni a benzin, ha nem lesz ekkora a kereslet rá – írta a Mol vezére, aki szerint sötét felhő Európa felett, hogy az EU visszaszorítaná a hagyományos hajtású autókat.
Akkor fog majd kevesebbe kerülni a benzin, ha nem lesz ekkora a kereslet rá – írta a Mol vezére, aki szerint sötét felhő Európa felett, hogy az EU visszaszorítaná a hagyományos hajtású autókat.
Hernádi Zsolt szerint az Újpest az egyetlen esélye annak, hogy legyen még egy olyan csapat, mint a Fradi.
Igazgatóként Hernádi javadalmazása 2022-höz képest 368 százalékkal növekedett.
A besúgó című sorozat egykori forgatási helyszínén, a Corvinus új campusán a többi között tetőterasz, professzori apartmanok, modern oktatási termek és amerikai konyhás kollégiumi szobák is helyet kaptak. Igaz, utóbbiak nem olcsók, és míg a Mol-kutakról ismert Fresh Corner kávézók egyetemi verziója bárki számára elérhető, addig pont az épület, a Gellért Campus legjobb részét nem igazán használhatják a kívülről érkezők.
A Ganz-MaVag Europe jól be van kötve a kormányhoz és a NER ismert figuráihoz.
A vállalat idén sem számít sokkal jobb eredményre.
A változások a Dunakeszi Járműjavító tulajdonosát is érintik.
Hernádi Zsolt elnök-vezérigazgató 855,8 millió forintot értő részvénycsomaggal lett gazdagabb.
Üzleti titoktartásra hivatkozva egyetlen olajtársaság sem adja ki a csővezetékes transzfer árait. Az Adria vezetéken a Molon kívül még egy szerb társaság vásárol, ők nem vádaskodnak, simán nyélbe ütöttek egy tízmillió tonnás olajüzletet - igaz, nekik nem is volt választásuk. Az OMV egy másik, közeli csővezetékkel eteti a finomítóit, de a jelek szerint nekik nincs okuk panaszra.
Előzőleg a Janaf horvát olajvezeték-üzemeltető kiosztotta Hernádi Zsolt vezérigazgatót az olajszállítás ára ügyében.
A társaság több szálon kötődik Mol-vezetőkhöz, illetve az olajcég egy 10%-os tulajdonosához.
Szó sincs arról, hogy visszaélnének a monopolhelyzettel, állítja a horvát olajvezetékeket működtető cég, és szerintünk ezt a Mol-vezér is jól tudja, aki a minap sokallta a horvátok által az olajvezetékekre megszabott tranzitdíjat. A horvátok szerint méltányos áron mérik a szállítást.
„Magyarországon korábban kiszámítható gazdaságpolitika volt, ez az időszak 2020-ig, a Covid-járvány betöréséig tartott. Ezt kellene visszahozni” – véli Hernádi Zsolt.
A Mol-vezér vagyonkezelő alapítványba pakolt közel 1,5 millió Mol-részvényt.
„Úgy döntöttünk, hogy a fogyasztók érdekeit figyelembe véve két részletben érvényesítjük a kötelező jövedékiadó-emelést: az első emelésre január elsején, a másodikra pedig nagyjából január 15-én lehet számítani, először 20, majd 21 forinttal” – jelentette be az Indexnek adott interjújában Orosz András, a Mol magyarországi kiskereskedelmi igazgatója.
Erősen tiltakoznak a Corvinus Egyetemen Ádám Zoltán docens kirúgása miatt a kollégái. Az egyetem vezetése saját döntését jogszerűnek mondja, Ádám pedig nem gondolja, hogy a tiltakozások hatására visszavennék. A HVG-nek adott interjúban hosszan beszél a „botrányos vizsgáztatás" körülményeiről, arról, miért állt bele ebbe az egészbe, és mi történt a szabálytalansági eljárás során. Bár az egyetemvezetés politikai akcióval vádolja, Ádám ezt visszautasítja. Mik a tervei, mit gondol az egyetemi modellváltásról és az ország kilátásairól? Portréinterjú Ádám Zoltán közgazdásszal.
41 forinttal nő literenként a jövedéki adó, már erről beszél Hernádi Zsolt Mol-vezér is, de a kormány még rátesz a drágulásra.
Megszólalt a Corvinus Egyetemet érintő vizsgabotrányról Hernádi Zsolt Mol-vezér, az egyetemi alapítvány kuratóriumi elnöke, aki szerint az ügyben voltak ugyan szabálytalanságok, de meglátása szerint összességében a befolyásos szülők gyereke, a vizsgabotrányban érintett diák felé volt „negatív elbírálás". Azt elárulta, hogy nem az ő gyerekéről van szó, és bár találkozott a diák szüleivel, nem gyakoroltak nyomást a gyerekük érdekében.
A főispán sokat tesz a gazdasági szereplők közötti párbeszéd fenntartásáért – ezzel indokolta a BKIK, hogy kitüntetést adott Sára Botondnak.